Modernas inovācijas: intervija

Awa Kubisz, mārketinga menedžeris Betafence, kas atbild par kompānijas un nožogojumu tirgus stratēģiju.

102149S_1BEKA

Inovācijas ir ļoti populārs temats mūsdienās. Daudzi uzņēmumi redz tās kā metodi, lai izceltos arvien konkurētspējīgākajā tirgū. Kā tas viss izskatās priekš Betafence?

Awa Kubisz: Jūs varat teikt, ka viss, ko mēs daram ir tikai žogi. Bet iPhone varētu saukt tikai par telefonu un Coca Cola – saldinātais ūdens. Tomēr šie zīmoli ir kļuvuši par ikonu. Mēs uzskatām, ka mēs spējam nodrošināt klientus ne tikai ar fizisku aizsardzību, bet arī ar drošības sajūtu vai iespēju izcelties. Viens no līdzekļiem, lai sasniegtu šo mērķi ir mūsu novatorisms. Tas ietver ne tikai produktus, bet procesus un pakalpojumus.

Kā Jūs definētu inovatīvu produktu?

Awa Kubisz: Mēs varētu izvēlēties vienu no šādiem veidiem: sekot tendencēm vai izlausties cauri, radot pilnīgi jaunu risinājumu (graujošas inovācijas). Pēdējā metode, tomēr prasa īstenot visu procesu ar sistemātisku inovāciju uzņēmumā. Tāpoēc, mēs koncentrējamies un meklējam tendences un izstrādājam produktus, lai tie ietilptu tajās (lai apmierinātu esošo un indentificētās vajadzības tirgū).

Saite: http://www.betafence.lv/jaunumi/novinky/nove/jaunumi/modernas-inovacijas-intervija